FANDOM

Un personaj adesea văzut și face referire, Yukari Yakumo este youkai de limite. Ea a fost introdusă pentru prima dată în Cherry Blossom Perfect ca amanta somnoros de Ran Yakumo. În timpul nopții nepieritoare, echipe Yukari până cu Reimu pentru a găsi pe cei responsabili pentru luna fals. În Imaterial și putere lipsă, ea cântă de fapt, drumul de la o batalie la alta, furtul tuturor pricina, vin, și coniac. Chiar chiar de la altar altar de ... Cu toate acestea, acest lucru este tot parte din strategia ei de a salva ziua. Într-un fel.

În urmă cu peste o mie de ani, Yukari a organizat o armată de youkai și i-au condus într-o invazie a Lunii. Youkai au fost dirijate ulterior de către Lunarians, care posedă tehnologie superioară și magie, și forțat să se retragă în Pământ. Din acel moment, nu youkai au încercat să-și extindă teritoriul lor dincolo de Gensokyo. În timp ce unii speculează că Yukari organizat invazia de foame egoist pentru teritoriu și putere, alții cred că a făcut-o să-i învețe youkai o lecție despre incepand de războaiele de cucerire, și anume, că a fost o idee proastă.

În urmă cu aproximativ o mie de ani, Yukari sa întâlnit și sa împrietenit cu o fată om pe nume Yuyuko. După Yuyuko a murit, Yukari a continuat să fie prieteni cu fantoma Yuyuko lui, deși Yuyuko uitat treptat, care fusese și de ce ea a murit. Când Yuyuko solicitat ca Yukari folosi puterea ei de a slăbi granița dintre Netherworld și Gensokyo, Yukari obligat. Știa că planul Yuyuko de a face Saigyou Ayakashi floare nu ar putea reuși, dar era prea ocupat de dormit pentru a spune sau face ceva despre el, sau de a pune la granița înapoi la normal după ce totul a fost terminat, care a pus-o pe un curs de coliziune cu eroinele .

Yukari este cunoscut ca fiind un youkai foarte youkai, cum ar fi care doarme toată ziua și viața pentru a se bucura de viață. Deși ea rareori paraseste casa ei, ea este bine conectat și este familiarizat cu cele mai multe dintre cele mai puternice youkai (cum ar fi Šuika și Yuyuko), precum și oricine are ceva de a face cu granița Hakurei sau exterior (Reimu și Rinnosuke). E probabil cel mai puternic youkai în Gensokyo, și are tendința de a jucărie cu adversarii săi, mai degrabă decât utiliza o putere maximă de la început. Dacă cineva este potrivit pentru rolul de "creierul", este Yukari, ea are adesea o mare de înțelegere și de înțelegere cu privire la ceea ce se întâmplă în Gensokyo, și are priceperea intelectuală considerabilă, de asemenea. Deși ea pare un fulg și nesigure cele mai multe ori, atunci când siguranța și securitatea Gensokyo este în joc, ea nu va ezita să se implice, chiar dacă aceasta înseamnă utilizarea pe alții să facă munca pentru ei. De exemplu, în Scarlet Rhapsody meteo, ea tratează Tenshi Hinanawi cu multă ostilitate după aflarea teren din ceruri. Ea ar putea fi cu ușurință fie un personaj negativ sau o eroina, în funcție de capriciile ei.

Also on FANDOM

Random Wiki