FANDOM

                                 Remilia Scarlet

RemiIN

RemiIN

Remilia Scarlet este proprietarul și șeful Conacului Diavolul Scarlet , doamna Sakuyei și Meiling , iar sora mai mare (și tutore) a Flandrei . Deși aspectul ei (și, adesea, comportamentul) este copilăreasc și pare inofensiv, ea are puteri magice de temut și o reputație pentru a se potrivi, fiind cunoscută de-a lungul Gensokyoului drept periculosul "Diavolul Scarlet." Ca toti vampiri ea este fotosensibil și slăbește atunci când este expusă la lumina soarelui, asa ca de obicei, rămâne în interiorul conacul ei (care are ferestre puține pentru a preveni obtinerea in lumina) în timpul zilei și apare în timpul nopții. În timp ce ea este în mod natural cunoscut pentru a bea sânge uman , apetitul ei lumină înseamnă că victimele ei nu mor niciodată aproape de rănile lor.

În Embodiment of Scarlet Devil , Remilia a decis să elibereze o ceață peste Gensokyo pentru a bloca soarele și lăsând mutarea ei în mod liber în timpul zilei; după ce sistemul a fost descoperit și ea oprită, ea a fost forțată să folosească o umbrelă de soare pentru a se umbri, atunci când ea a vrut să se deplaseze în timpul orelor de zi (după cum se menționează în Immaterial and Missing Power ). În Imperishable Night a condus pentru a pedepsi pe cei care au luat luna plina din cerul noptii, deoarece lupta va fi pe timp de noapte. În Scarlet Weather Rhapsody , ea stabileste "propria" ei anchetă prin comanda Sakuyei pentru a trage suspecții la ei, în scopul de a găsi vinovatul, imaginind mai târziu că vinovatul este mai presus de munți, în cazul în care ea este foarte predispusă la lumina.

În timp ce comportamentul ei este, de obicei centrat pe sine si oarecum răsfatat, este posibil să se împrietenească cu ea, cu toate acestea, oamenii și youkai deopotrivă preferă să o evite. Numele ei, aspectul, casa, haine și tot indică că ea este de origine europeană în Japonia și a emigrat în urmă cu mulți ani (motivul ei este necunoscut). Ea pretinde a fi un descendent al vampirilor din lume cei mai notorii, contele Vlad Țepeș Dracul , dar aceasta este o minciună chel-cu care se confruntă.

Ochi roșii, păr scurt albastru deschis, aripi de liliac-cum ar fi, pe spate. Poartă un roz o bonetă roz si rochie, cu rosu aprins tundere. Considerabil scurtă.

Specie: Vampir ( nu este nativă din Gensokyo)

Abilitati: Manipularea Destinului

Vârstă: Aproximativ 500 de ani

Ocupație: Mistress Mansion Devil Scarlet

Locație: Scarlet Devil Mansion

Relații:

ja:レミリア·スカーレット

es:Remilia Scarlet

fr:Remilia Scarlet

Also on FANDOM

Random Wiki