FANDOM

REISEN UDONGEIN INABA PYOKO PYOKO PYOKO PYOKO TOKETAEdit

铃 仙 · 优 昙华 院 · イナバ (れいせん · うどん げいん · イナバ)

Reisen Udongein Inaba este una dintre legendarele iepuri lunar, ea a fugit de la Lună la Pământ ca un refugiat din "Războiul lunar" între cele două lumi, care a început în 1969 AD, după Apollo 11 "invazie". Face drum spre Gensokyo ea a fost surprins de notoriu fugari Kaguya și Eirin, și a cerut azil în Eientei. În schimb, ea lucrează pentru și protejează Kaguya și Eirin.

În timpul nepieritoare noapte Reisen ascuns în Eientei pentru a evita orice emisarilor lunar care ar putea ajunge pe Pământ și ao forța să se întoarcă pe Lună. Ea a fost însărcinat cu sigilarea ușilor în interiorul Eientei pentru a se asigura că Kaguya nu a putut fi găsit de către emisari fie. Ea a folosit puterea ei de nebunie pentru a opri eroinele de la invadarea Eientei, dar a fost învins. Puterea Reisen lui de nebunie vine de la ochii ei, ea le foloseste pentru a refracta și răsuciți valuri, dezorientat si confuz victimele ei și înșeală-le cu iluzii înfricoșătoare.

Poate că în mod ironic dat puterile ei nebunie-induce, Reisen pare să aibă una dintre personalitățile mai stabile și echilibrate în Gensokyo. În Fantasmagoriei de vedere flori ea griji despre TEWI fugi și se pare nivel mai condus decât cele mai multe alte personaje. Deși ea nu știe ce este cauza incidentului de flori, ea a decis să investigheze de a merge oriunde florile sunt infloreste.

În timpul evenimentelor din Scarlet Rhapsody Vremea ea apare în conacul Devil Scarlet să pună întrebări, dar este bătut de către Mistress furios. Mai târziu, ea întreabă în soarta Altarului Hakurei și solicită în cazul în care cutremurele sunt încă în desfășurare. În caz contrar pentru a găsi indicii, ea se duce mai târziu la Hakugyokurou pentru a verifica starea și să ceară Yuyuko despre distrugerea altarului. Ea ia spus despre "ceremonia de finalizare" a noului altar, dar atunci când ea se duce acolo, altarul este distrus. Ea se întâlnește, de asemenea, Yukari, care interzice ei de a investiga altar. Câtva timp după lupta cu Yukari, Tenshi apare dintr-o dată și spune Reisen care cutremurele sunt doar "bine".

De asemenea, în Sinner Silent în albastru, proprietarii sale anterioare, surorile Watatsuki, numit un alt iepure Reisen Luna după ei.

Also on FANDOM

Random Wiki