FANDOM

Hong Meiling este un youkai , deși nu este cunoscută în prezent categoria specifică a căreia aparține de fapt. Ea păzeste intrarea in Scarlet Devil Mansion , împreună cu acoliții ei. Ea este cunoscută pentru măiestria ei a artelor martiale, din care o parte poate fi data de la mișcarea ei, care se efectuează cu Shin-Kyaku (o mișcare în artele marțiale chinezești). În timpul evenimentelor din Embodiment of Scarlet Devil , ea încearcă să oprească eroina de la intrarea in conac, dar nu reușește. La Immaterial and Missing Power , ea nu are de fapt nici o backstory corespunzătoare și este doar la arcadele care pot fi redate. Cu toate acestea pe Touhou Hisoutensoku , ea este un personaj jucabil si singurul care se confruntă Uriașul Somn nenominalizat , chiar dacă ea nu a învins corect. MeirinHS.png În timpul Touhou Hisoutensoku , Meiling zărit un gigant rătăcitor și a crezut că a fost un zeu chinez, "Taisui Xinjun". Meiling a mers pentru a-l invinge intr-o luptă fără să realizeze in ce pericol se afla.

AKA: Hong Meirin, Hoan Meiling

Specie: Youkai

Abilitati: Arte Marțiale Chinezesti, manipularea Qi

Vârstă: Necunoscut

Ocupație: Portarul și Gradinarul lui Scarlet Devil Mansion

Locație: Scarlet Devil Mansion

Relații:

ja:[紅美鈴] es:[Hong Meiling] ru:[Хун Мэйлин] pt:[Hong Meiling] fr:[Hong Meiling] de:[Hong Meiling] ro:[Hong Meiling]

Also on FANDOM

Random Wiki