FANDOM

Th06cover

Embodiment of Scarlet Devil, este un joc video japonez din seria Touhou.Este un joc de lupupte Damnaku ca si toate celelate din seria Touhou.

  • Editor/Creator:Team Shangai Alice
  • Platforme: Windows 98/ME/2000/XP/Vista/7
  • Lansare:11 August, 2002
  • Cea mai recenta lansare:1 Decembrie 2002
  • Tip: Lupte Damnaku
  • Mod: Single-Player
  • System requirements

Pentium 400MHz, 320MB hard disk, Direct3D, DirectX 8, DirectSound, 32MB RAM

Personaje care pot fi redate:

Personaje Boss
  • Rumia-șeful nivelului 1, ea este capabilă de a manipula întunericul.
  • Midboss fără nume-Numit Daiyousei(Big Fairy) de către fani, ea este midboss de două etape.
  • Cirno-șeful Etapa a doua , atacuri cu țurțuri. Un lider al zânelor din lacul de ceață, dar nu este foarte luminos.
  • Hong Meiling-Etapa a treia boss, un chinez cu aspect de youkai în calitate de deținătorul poarții Scarlet Devil Mansion.
  • Midboss fără nume-Numit Koakuma (Little Devil]]
  • Patchiouli Kowledge-Etapa a patra,Un pustnic în bibliotecă, care este specializata in magie elementară.
  • Sakuya Izayoi-etapa a cincea Șef. Camerista Șeful Scarlet Devil Mansion, înarmat cu cuțite și aruncat de control a lungul timpului.
  • Remilia Scarlet-șeful final,doamna Conacului Scarlet Devil.Un vampir care controlează soarta, dar este slab împotriva soarelui și a ploii.
  • Flandre Scarlet-șeful Etapa Extra, și sora mai mică a lui Remilia. Ea a fost închis în subsol de 495 de ani, din cauza puterilor sale distructiv.

Gameplay-ul Edit

Articol principal: Întruparea Scarlet Devil: Gameplay(include o descriere mai detaliată a jocului și informații cu privire la scoring)

Întruchiparea diavolului Scarlet dispune de două caractere diferite care pot fi alese, cu două tipuri diferite de Spell fiecare. Reimu Hakurei poate acoperi o arie larga de ecran cu atacuri mai slabe, în timp ce Marisa Kirisame se bazează pe viteza ei și puterea de a face pentru ea diluant atacarea răspândită. Bombele (Spell Card) arata, de asemenea, un comportament diferit și daune, în funcție de caracterul și tipul ales. Unele caracteristici importante de gameplay că Întruparea diavolului Scarlet introduce fata de predecesor sau Mystic Square sunt "colecția articolelor automată", care vă permite să colectati toate elementele de pe ecran prin deplasarea la partea de sus a ecranului, dacă vă aflați la putere maximă, și o contra-bombă sistem, care vă permite să nege o lovitura de inamic prin apăsarea butonului bombă într-un timp de reacție scurt imediat după.

Poveste Edit

În timpul unei veri liniștită în Gensokyo , o ceață nefirească cărămizie apare fără avertisment și acoperă o mare parte din teren. Acesta este suficient de puternică pentru a bloca soarele, provocând zonele afectate pentru a deveni întuneric și frig. Reimu Hakurei ,o fată de altar care lucrează la Altarul Hakurei , se simte că este de datoria unei fete de altar pentru a găsi cauza acestei vremi nenaturală. Marisa Kirisame , un magician , speră că persoana turnării vrăjii va avea unele elemente interesante pentru a colecta. În funcție de cine ai alege, doar una dintre aceste două eroine de fapt, se stinge și investighează. Eroina călătoreste spre insula unui lac unde ceața pare să provină de la el. Înainte de a ajunge la destinația lui, eroina este interceptată de către Rumia , care călătorea pe marginea lacului, iar apoi Cirno , care a numit lacul casa ei. Cu toate acestea, Rumia și Cirno nu au fost legate de sursa de ceață. La atingerea insulei, eroina este imediat atacată de gardieni multi. Ofensivă este condus de Hong Meiling , care are succes în conducerea de la distanță eroina deranjează de la sediul. Dupa luptă, eroina intră Scarlet Devil Mansion , sigur că persoana care se află în interior e in ceață. Prima eroină se referă prin intermediul unei biblioteci slabe, în cazul în care Patchouli Knowledge încearcă să oprească eroina din procesul-verbal mai departe. Eroina ajunge apoi pe holuri, în cazul în care principalele șeful ale menajerelor Sakuya Izayoi , de asemenea, încearcă să o oprească de la a ajunge eroina la stăpâna sa. După o călătorie lungă, eroina ajunge față în față cu Diavolul Scarlet însăși, Remilia Scarlet , pe balconul Mansion Diavolului Scarlet. Remilia relevă faptul că ceața stacojie a fost creată în așa fel încât ea ar putea simtă confortabil locul de mers pe jos în timpul zilei. După o luptă aprigă, Remilia este învinsă și lucrurile revevin la normalitatea relativă în Gensokyo.

Câteva zile mai târziu, eroina revine la Mansion Diavolul Scarlet în timpul absenței Remilia și găsește întreaga gospodărie în haos. Efectuarea felului ei pe holurile principale, eroina luptă cu un personal servitoare mai puternică decât înainte, precum și o versiune mult mai puternică a lui Patchiouli. Ca eroina se întreabă de ce toată lumea este pe muchie, sora mai mică a lui Remilia, Flandre Scarlet , apare. Flandre relevă faptul că ea a fost ascunsă in interiorul conacului de 495 ani, și ea nu a mai vazut un om înainte. Flandra solicită eroina să se joace cu ea, și după o luptă lungă și dificilă, Flandra este învinsă.

Embodiment of Scarlet Devil Gameplay
EoSD-Nivelul 102:35

EoSD-Nivelul 1

EoSD-Nivelul 203:20

EoSD-Nivelul 2

EoSD-Nivelulu 304:06

EoSD-Nivelulu 3

EoSD-Nivelul 405:37

EoSD-Nivelul 4

EoSD-Nivelul 504:57

EoSD-Nivelul 5

EoSD-Nivelul 605:33

EoSD-Nivelul 6

EoSD Boss-Flandre Scarlet10:00

EoSD Boss-Flandre Scarlet

Also on FANDOM

Random Wiki