FANDOM

Aya Shameimaru este reporterul rezident al Gensokyoului, cunoscuta pentru scrierea "ușoara", articole exagerate și știri despre tot ce se întâmplă în Gensokyo. E foarte puternica și este, probabil, mai puternic decât pare, deoarece ea prezinta, uneori, "câștigă accidental" bătălii în timp ce numai în sensul de a acoperi o poveste de știri. In timpul evenimentelor din Phantasmagoria of Flower View ea stabilește pentru a acoperi ceea ce promite a fi o poveste de știri interesante, se pare că au uitat complet că exact același eveniment a avut loc acum 60 de ani. Chiar dacă ea era în viață și în jurul valorii timpului incidentului floare precedent, probabil, memoria ei este umbrita de mii de fapte și zvonuri pe care ea le aude in fiecare zi.

Când Aya a fost trimisă de celălalt Tengu pentru a vedea cine este intrus pe Muntele Youkai a fost în timpul Muntele Credinței a fost surprinsă să vadă că a fost eroina. Deși Aya nu vrea să lupte cu eroina, ea prioritizeaza comenzile sefilor ei ".

Th125Aya

În timpul evenimentelor din Scarlet Wheater Rhapsody merge în jurul valorii de a face treaba ei, și după o întâlnire cu Reimu și Marisa ea decide să se infiltreze în Scarlet Devil Mansion să raporteze cu privire la Diavolul Scarlet si sa scrie un articol despre ea. Remilia menționează ceva despre incidentul vremii, și Aya merge înapoi la Muntele Youkai. Acolo ea o intalneste pe Reimu înfuriata plâng de un cutremur care distruse altarul ei. În ciuda situației, Aya a infrant-o ca un intrus.

  • AKA: Aya Syameimaru
  • Abilitati: posibilitatea de a vedea / auzi lucruri de la distanta mare, manipularea vântului
  • Vârstă: Peste 1000 de ani
  • Ocupație: Scriitor de ziare, reporter.

Relații:

ja:[射命丸 文 (しゃめいまる あや)] ru:[Ая Шамеймару] ro:[Aya Shameimaru] es:[Aya Shameimaru] cn:[绫Shameimaru]

Also on FANDOM

Random Wiki