FANDOM

Th `7 AL

Alice Margatroid este o persoană cunoscută doar de câteva persoane să trăiască în Pădurea Magică . E un magician cunoscut în primul rând pentru utilizarea ei abilă pentru păpuși, precum și ca fiind o singuratică. Ea devine, în multe lupte cu Marisa , dar acestea sunt cunostinte, împărtășind multe din aceleași interese și chiar ele fac echipă în timpul Imperishable Night și Subteran Animism . În timpul Mystic Square , ca o etapă 3 sef, ea a încercat să împiedice eroina de la procedură. După evenimente ea se întoarce ca seful etapei suplimentară. Pentru ca Alice a invatat noi tipuri de magie din intunecime, este foarte probabil că devenit un youkai înainte de a doua intalnire din cauza magiei de nivel înalt. Cu toate acestea, ea a fost încă învinsă.

În [[[Immaterial and Missing Power]] marea majoritate a atacurilor sale s-au implicat într-un-păpuși fel sau altul, fie atacată pentru ea sau sunt utilizate ca explozibilitate. Ea este un specialist păpușă, păpuși, dar sunt mai mult ca un hobby, în comparație cu puterea ei deplină. Alice este întotdeauna văzută cu o "Întunecime" blocată în mâinile ei, care este considerat a fi același "Grimoire de Alice", care a luptat cu protagonist ca Boss Piata Mystic Extra.

Pentru că Alice, spre deosebire de Marisa, este mult mai interesat de strategie și urăște având să câștige o luptă de putere copleșitoare pură, ea întotdeauna deține înapoi, chiar dacă aceasta înseamnă a pierde.

În Touhou Hisoutensoku ea creează o păpușă gigantă si-o testează in lupta impotriva lui Cirno la sfârșitul Story Mode a acestuia. Mai târziu, a devenit papusă sa uriasă o legenda urbană.

Specie: Youkai (fost anterior un om)

Abilitati: Magie, păpuși de competență

Vârstă: Necunoscut, dar tanara pentru un Youkai

Ocupație: Magician

Locație: Pădurea Magică

Relații:

Also on FANDOM

Random Wiki